-
علوم انسانی
-
علوم اجتماعی
-
سبک زندگی
-
جامعه شناسی
اطلاعیه 13 -دریافت اصل گواهی با کد رهگیری به صورت آنلاین
پژوهشگران گرامی!
دریافت اصل گواهی بصورت آنلاین با کد رهگیری فراهم شده است.
اطلاعیه 12 -آماده سازی فرمت ارائه شفاهی و پوستر
به اطلاع کلیه پژوهشگران محترم دوازدهمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی،اجتماعی و سبک زندگی
اطلاعیه 11 : چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی ISI , SCOPUS
پژوهشگران و نویسندگانی که قصد چاپ مقالات خود را در مجلات ISI , SCOPUS معتبر دارند ، متن اطلاعیه را مطالعه نمایند .
اطلاعیه 10 - ادامه تحصیل در دانشگاه های بین المللی
به اطلاع کلیه پژوهشگران می رسانیم که چنانچه قصد ادامه تحصیل در خارج کشور را دارید
اطلاعیه 9 - چاپ در مجلات علمی پژوهشی ، علمی تخصصی و بین المللی معتبر ISI , SCOPUS
پژوهشگرانی که مقاله آنها پذیرش نهایی گردیده است و ثبت نام خود را نهایی نموده اند جهت چاپ در مجلات علمی پژوهشی ، علمی تخصصی و بین المللی معتبر ISI , SCOPUS طبق مراحل زیر اقدام نمائید:
اطلاعیه 8 - چاپ رایگان و امتیاز ویژه جهت 10 مقاله برتر کنفرانس
با توجه به تصمیم شورای سیاست گذاری کنفرانس ، طبق نظر داوری تعداد 10 مقاله برتر، از امتیازات ویژه ذیل برخوردار خواهند شد :
- چاپ رایگان و تضمینی مقالات برتر در مجلات علمی تخصصی معتبر
اطلاعیه 7 - ثبت ونمایه سازی مقالات در کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه علمی سیویلیکا
کلیه مقالات پذیرفته شده ی کنفرانس، ضمن ثبت در کنسرسیوم محتوای ملی و ایجاد مالکیت فکری مقاله به نام نویسندگان؛ در پایگاه علمی Civilica نمایه خواهند شد
اطلاعیه 6 - ترجمه تخصصی مقالات
پژوهشگران محترم جهت ترجمه مقالات طبق مراحل زیر عمل نمایند :
(تخفیف 20 درصد)
اطلاعیه 5 - آیا کنفرانس دارای ایندکس ISC می باشد ؟
طبق قوانین isc ، تنها کنفرانس هایی که در داخل ایران برگزار می شوند
اطلاعیه 4 : صدور گواهی پذیرش مقالات بصورت آنلاین با کد رهگیری
امکان دریافت اصل گواهی بصورت آنلاین با کد مقاله
اطلاعیه 3 - زمان اعلام نتایج داوری مقالات
نتایج داوری هر مقاله ، حداکثر ۱۰ روز پس از ثبت در سایت ، اعلام می شود.
اطلاعیه 2 - نکات مهم برای پژوهشگران
نکات بسیار مهم قبل از ثبت نام : از نویسندگان و پژوهشگران گرامی خواهشمند است پیش از ثبت نام و ارسال مقالات، نکات اشاره شده در زیر را با دقت مطالعه نمایند.
اطلاعیه 1 - آغاز به کار وب سایت و سامانه ثبت نام و دریافت مقالات
به اطلاع کلیه پژوهشگران می رساند که پورتال کنفرانس راه اندازی گردید و پژوهشگران محترم می توانند از طریق سامانه کاربران ضمن ثبت نام نسبت به ارسال اصل مقاله اقدام و همچنین پیگیر فعالیت های جاری کنفرانس نیز باشند.
به اطلاع کلیه پژوهشگران می رسانیم که چنانچه قصد ادامه تحصیل در خارج کشور را دارید ، سازمان با توجه به پتانسیل های موجود در جهت ساخت رزومه و اخذ فاند تحصیلی ، مشاوره لازم را گام به گام در اختیار عزیزان قرار خواهد داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر از طریق تلگرام و واتس اپ ارتباط برقرار نمایید : ( ترجیحا واتساپ )
Tel & Whatsapp : +989120884460
- سازمان در موارد ذکر شده ذیل مشاوره و خدمات ارایه خواهد نمود :
- تعیین موضوع و مشاوره آماده سازی مقاله از ابتدا تا چاپ و نمایه سازی
- ویراستاری علمی و نگارشی مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی و آماده سازی جهت پذیرش و چاپ
- ترجمه علمی و فنی مقاله با بهترین کیفیت جهت اخذ پذیرش کنفرانس و مجلات
- پذیرش و چاپ تضمینی مقاله آماده شده در مجلات معتبر پایگاه های ISI , SCOPUS
- مشاوره جهت پذیرش تحصیلی و اخذ فاند با استفاده از رزومه
- مشاوره و انجام کلیه فعالیت های مرتبط با پرداخت های بین المللی دانشگاهی مانند وقت سفارت ، هزینه رزرو اسکان و ...
** نکات :
- یکی از راههایی که به کمک آن میتوانید شانس اخذ ویزای تحصیلی را افزایش دهید، پر بار کردن رزومهی تحصیلی خود با ارائهی مقالات علمی و شرکت در کنفرانسهای بینالمللی است.
- یکی از مهمترین امتیازاتی که به کمک آن میتوان به سادگی نسبت به اخذ ویزای تحصیلی جهت تحصیل در خارج اقدام کرد، چاپ مقالات علمی در ژورنالهای معتبر بین المللی است.
- معمولا از دانشجویان فوق لیسانس انتظار میرود تا توانایی نگارش مقالات علمی را کسب کنند و بتوانند حداقل یک یا دو مقاله را در ژورنالهای معتبر به چاپ برسانند ، با این کار علاوه بر این که رزومه تحصیلی قوی میسازند و امکان پذیرش آنها در مقطع دکتری در دانشگاههای معتبر با فاند بیشتر میشود .
- یکی از اصلیترین شرایط دریافت ویزای تحصیلی و تحصیل در خارج در کشورهای دیگر دنیا داشتن رزومهی پژوهشی و مقالات علمی در ژورنالهای معتبر است.
********
ارتباط با ما :
مشاوره مجلات ، مقاله ، فاند و ...
Tel & Whatsapp : +989120884460